
Aquesta setmana explicàvem el servei local de teleassistència, un servei més de la cartera dels Serveis d'Atenció Domiliària.
Un servei que garanteix la seguretat i dóna tranquil·litat i acompanyament a les persones que poden estar en situació de risc per factors d’edat, de fragilitat o dependència, les 24 hores de dia i els 365 dies de l’any a través d’un terminal connectat a una central d’alarmes.
Aquest és un servei eminentment preventiu i de proximitat que ofereix a les persones amb dependència i als seus cuidadors un suport personal per continuar vivint en el seu entorn habitual. Possibilita que persones grans o discapacitades, que no requereixin d’atenció permanent i presencial de persones, tinguin la seguretat que davant situacions de crisi, caigudes, emergències sanitàries o de l’habitatge, puguin contactar de forma immediata amb el centre d’atenció.
Informàvem d’aquest servei perquè estem apostant de manera decidida per les polítiques de suport a la gent gran de Caldes, en el que portem d’any hem multiplicat per 10, el número de teleassitències al nostre municipi, hem aprovat fa pocs dies les ajudes de deixalles per a la gent gran que viu sola, estem treballant en la difusió d’una guia per cuidar a les persones que cuiden, en pocs mesos engegarem el nou projecte de Serveis d’Atenció Domiciliària, i estem a punt d’iniciar el procés de participació ciutadana que ens ha d’ajudar a definir el pla d’usos del futur Centre de Recursos per a la Gent gran.Per què tenir cura de la gent gran de Caldes és la nostra prioritat.
Un servei que garanteix la seguretat i dóna tranquil·litat i acompanyament a les persones que poden estar en situació de risc per factors d’edat, de fragilitat o dependència, les 24 hores de dia i els 365 dies de l’any a través d’un terminal connectat a una central d’alarmes.
Aquest és un servei eminentment preventiu i de proximitat que ofereix a les persones amb dependència i als seus cuidadors un suport personal per continuar vivint en el seu entorn habitual. Possibilita que persones grans o discapacitades, que no requereixin d’atenció permanent i presencial de persones, tinguin la seguretat que davant situacions de crisi, caigudes, emergències sanitàries o de l’habitatge, puguin contactar de forma immediata amb el centre d’atenció.
Informàvem d’aquest servei perquè estem apostant de manera decidida per les polítiques de suport a la gent gran de Caldes, en el que portem d’any hem multiplicat per 10, el número de teleassitències al nostre municipi, hem aprovat fa pocs dies les ajudes de deixalles per a la gent gran que viu sola, estem treballant en la difusió d’una guia per cuidar a les persones que cuiden, en pocs mesos engegarem el nou projecte de Serveis d’Atenció Domiciliària, i estem a punt d’iniciar el procés de participació ciutadana que ens ha d’ajudar a definir el pla d’usos del futur Centre de Recursos per a la Gent gran.Per què tenir cura de la gent gran de Caldes és la nostra prioritat.